A Pro4 szerintem nem töltelékcsatorna lesz, a Story5 biztos a Sanoma újabb csatornája, a 4-es is az övék. A Cartoon-ért szerintem nem kár, ez már nem az Cartoon amin én felnőttem.
Érdemes egy kicsit átlapozni a legújabb ÁSZF-et. Jön 2 új töltelékcsatorna (Story5, Pro4, az elsőről még nem is hallottam). A Cartoon megy a Kids minicsomagba, a Mezzo a Globe-ba, a Nickelodeon meg átkerül a családiba. Röviden talán ennyi.
Újabb áremelés? (bő fél év alatt másodszor) , Ez nem biztos, hogy jó húzás. Bucsut mondhat a T a havi 5-7 ezer új elöfizetésnek, sőt megindulhat az elvándorlás is.
A kavarodás tuti. Én nem is kaptam számlát ebben a hónapban, ráadásul mikor utánanéztem kiderült hogy változtattak a fizetési ütemen is (eddig 1-e volt a fizetési határidő, most módosították 26-ra), így mire megláttam a my t-home-ban a számlát, már le is járt a befizetési határidő. Erről nem kellene valahogyan tájékoztatni az előfizetőt?
Ez érthető, logikus és szükséges szabály. De sajnos amikor a díjemelés illetve egyéb szolgáltatási vonatkozások kerülnek szóba akkor minden esetben ott a háttérben a politikai körülmény, vagyis az ún. válságadó. Erről meg mindenkinek van véleménye.
Ez van. :(
Nekem is küldtek (most először) egy tájékoztatást a hamarosan lejáró hűségről, de akciós árat azt nem ajánlottak.
A jelek szerint elég komoly összevisszaság van itt.
Azért nem, mert az esetleges, hogy melyik szolgáltatónak melyik termékcsaládja esetén van előírva. Tehát a hatóság nem volt konzekvens, d ehhez törvénymódosítás kellett volna.
De ha ez elvárás, akkor más szolgáltatók ezt miért nem alkalmazzák? Illetve ha már alkalmazni kell, akkor legalább logikusan kellene, egy csoportban feltüntetni, mert nekünk eléggé össze-vissza van a számlán a kedvezmény.
Épp ez az, nehogy már befektessenek egy kis sávszélesség emelésbe, hogy biztos bírja a rendszer, talán mondhatom magam szerencsésnek, mert naponta "csak" 2-3-szor szakad a net.
Talán olyan szolgáltató nincs, de azért szerintem törekedni kellene az ügyfelek elégedettségére. Azt hiszem azt mindenki belátja, hogy nem egy ügyfélbarát lépés a T részéről, hogy ha lejár a hűség, akkor szó nélkül felemelik listaárra a szolgáltatást. Nem kellene sok, csak egy sor a számlára, a hirdetések mellé nyugodtan elférne. A számlázást is sikerült a lehető legbonyolultabbá alakítani, alig lehet kiigazodni rajta. Szintén nem ügyfélbarát lépés volt néhány éve amit velünk megcsináltak, hogy az internetre kapott ingyenes hónapot fél év után visszavonják, hogy jaj bocsánat, ezt a hűséghosszabbításkor az ügyintéző tévesen adta meg és utólag mégis beszedjük ezt a díjat.
Apróságok, de ha ezekre odafigyelnének, akkor talán más lenne az előfizetők megítélése is.
Minden politikai tartalmú hozzászólás törlésre kerül a következőkben a szabályzatunk értelmében, függetlenül, hogy a hozzászólás egyéb része mit tartalmaz.
"A fórumon nem megengedettek az alábbi dolgok, ezért a tagságod felfüggesztésével vagy törlésével járhatnak a következők:
"Egy piacgazdaságban normális sajnos, hogy az árak időnként mennek kicsit felfele, a verseny ez ellen hat persze, attól ideális esetben csökken, ahogy láttuk éveken át, de ahogy szép lassan megy fel a kenyér ára, egy idő után követi minden. (csak egy példa volt.)"
Ez igaz, csak sajnos az a baj, hogy a fizetések ezzel párhuzamosan nem nagyon emelkednek, sőt van ahol még csökkennek is. Ha emelkednek az árak, akkor az emberek egy része spórolásra kényszerül. Min lehet spórolni? Főleg a szórakozáson és az egyéb kiadásokon, ide tartozhat a tv, net és a telefon előfizetés is. Kérdés, hogy a szolgáltató ilyen esetben mekkora lemorzsolódással kalkulál.
Ha emelkedik a fűtés, az áram, a víz és a csatorna, akkor az ellen nem tudunk sajnos tenni, de ha egy szolgáltató előáll emeléssel, akkor azt rosszabb szemmel nézhetik az előfizetők. Főleg, hogy a T még mindig nem a legügyfélbarátabb szolgáltató.
Okay, elfogadom ha nem értesz egyet, elmagyarázom.
Van egy gazdasági jelenség, az infláció, a pénz értékének a romlását jelenti, ami minden gazdaságban van valamennyire.
Az előző áremelés azért volt szükséges, nem termelt profitot vagy extraprofitot, hogy kompenzáljuk a 2008 december és 2010 július közti inflációs hatást, ami a mi müködéseinkre, beszerzéseinkre, bérköltségeinkre, mindenre kihatott.
Egy piacgazdaságban normális sajnos, hogy az árak időnként mennek kicsit felfele, a verseny ez ellen hat persze, attól ideális esetben csökken, ahogy láttuk éveken át, de ahogy szép lassan megy fel a kenyér ára, egy idő után követi minden. (csak egy példa volt.)
2008 december-től idáig minden felment, aminek az ára számit, energia, benzin, eszközök, és az időszak árfolyamai sem voltak valami kedvezőek... Amikor elindult a tervezés az Euró a 260-as sávban volt, elötte alacsonyabb, ma meg jó ha csak 280.