... mert az adott reklámblokkban MINDEN reklám így viselkedett (0,5 - 2 másodpercenként arányváltás), ...
Én speciel nem erről beszéltem, illetve nem erre gondoltam, hanem egy reklámon belül létezik olyan fizikai megoldás, hogy a reklám elindul egy 4:3-as arányú kezdéssel, és a reklámban egy bizonyos pont után - a reklám történetének a képi megfelelése szerint - a reklám története a fordulópont után már pl. 16:9 arányúban megy tovább.
Illetve van még olyan is, hogy egy reklám eleve 4:3-ban készült, és úgy adják le a másik reklám meg már 16:9-ben, és az meg úgy is jön le.
Amit Te írtál, (és az elején most vissza is idéztem) az a 0,1-2másodperces arányváltás, nos ilyen nálam nem jelentkezett még sohasem, bocs, ha félreértettem, amit írtál, kérdeztél.
De talán nálad célszerű lenne a tv-den nem az automatikus arányváltást alapra beállítani, hanem alapvetően a tv képernyőméretének fizikailag eleve megfelelő képarányát beállítani alapból.
Anyán régi TV-je eleve 4:3-as képarányú, itt az alapbeállítás is ez, és, ha egy műsort netán 16:9-ben ad valamelyik csatorna, ez a régi tv is simán átvált a 16:9-es képarány módra, igaz alul-felül a fekete gyászcsíkokkal, de képarány helyesen játssza le az adást. Emellett van a tv távkapcsolóján kézi váltási lehetőség, illetve zoomolási lehetőség is. Utóbbiból egy és kétszeres is, de ez gyakorlatilag soha nincs használva.
Mindenesetre a nálam működő Samsung Planó és anyám régi tv-je is korrekten vált át arra a képformátum arányra, amit a sugárzó tv-csatorna küld, de ilyen 0.5-1,5 másodpercenkénti váltásokat egyik készülék sem ad elő.
Elképzelhető, hogy az általad említett csatornánál van a hiba, de a tv hibáját sem zárnám ki.
Főleg, ha nem a képcsőméretének megfelelő képarány van abban alapként beállítva.
Aznap pár órával később már rendben mentek a reklámok a Film+ -on.
Nekem egyébként úgy rémlik, hogy korábban a SONY is csinált ilyet, talán szintén a Film+ esetén (a Panát is már vagy 4 hónapja használom, és azóta most láttam ilyet másodszor). Szóval nem hinném, hogy "rendes" TV kérdése lenne. A képarányváltás mindkét esetben "Auto" volt.
A "reklámon belüli képarányváltás" teória is billeg, mert az adott reklámblokkban MINDEN reklám így viselkedett (0,5 - 2 másodpercenként arányváltás), pár órával később ugyanazok a reklámok meg normálisan lementek.
Ez más TV adóknál is előfordult már több esetben is, jellemzően valóban a reklámok esetében figyelhető meg ilyen, a reklámon belüli képarányváltás, de ezt talán a reklámot készítő technikai stáb tudná neked megmondani, miért van így, miért alkalmazzák ezt a megoldást.
Amúgy ezt a képarányváltást a tv-nek simán kezelnie kéne,(nem zoomolnia! - vagy nyújtania a képet!) nálam pl. a mezei Samsung Plano-nak nincs ilyen gondja, simán, és helyesen váltogatja a képarányt, de egyetértek veled, ez a módszer kissé zavaró tud lenni.
Valószínűleg nem a MinDigTv hibája, hanem az RTL+ ilyen "ügyes", de a reklámok alatt fél másodpercenként vált a képarány 16:9-ről 4:3-ra majd vissza. Ez eléggé pszichedelikus hatású tud lenni 1-2 perc után...
Szerencsére a reklámok után beáll fix képarányra, pl. most az Egy rém rendes család 4:3-ban megy stabilan.
Szerk: pontosabban 16:9 és "Zoom" üzemmód között kínlódik ilyenkor a TV, úgy zoomol bele a 16:9-es képbe, hogy függőlegesen megnyújtja a képet, mintha 4:3-asként értelmezné (Panasonic TX-40CX700). Semelyik másik adón nem történik ilyen.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2016-04-20 20:48:17]
Sajnos hiába várom az ígért hívást, 16 óra utánra lett megbeszélve, de eddig semmi. Mivel a fickó mondta hogy 17 óráig tud hívni már nem bízom benne, de készenlétben vagyok és rögzíteni is fogom .
Mivel tegnap az Üfsz-t is felhívtam lehet ők intézkedtek valamit esetleg a fickó is láthatta hogy nem fog tudni lehúzni ezért nem próbálkozik. Pedig a kíváncsiság most már nagyon hajtana
Vagy ha egy helyen vetted a boxot, meg a MindigTV előfizetést, akkor a bolt volt olyan kedves, és eladta az adataidat. :(
Ha külön külön lett intézve, akkor meg elég érdekes, hogy ennyire értesült a kedves telefonáló. De mindenre van magyarázat.
Mindenképp érdemes lesz rögzítened a beszélgetést. De hogy tudja, hogy milyen előfizetésed van milyen eszközökkel, ez azért elég durva. De ez a HD dolog nagyon bűzlik, teljesen biztos vagyok benne, hogy egy másik szolgáltatóra akar rábeszélni.
Telekom TV L + SkyShowtime + SDMC SmartBox + Optika Net 500/150 + Technicolor FGA 2235 MAG + Mobil L + Korlátlan Net Netflix
Hát itt valahol csúnyán kicsurogtak az előfizető adatai az AH-tól, vagy valamelyik partnerüktől, akiknek kiadták.
Esetleg adatlopást is el tudok képzelni, mindenféleképpen meg kéne tudni pár dolgot erről, és arra is kérdezz rá, hogy melyik cégtől telefonál.
Azt nem tudom, hogy ilyen esetben a mobilszolgáltató kiadja-e magánszemélynek a rejtett számos hívások telefonszámát, vagy ahhoz már rendőrségi feljelentés kell.
Nem biztos hogy meg tudom oldani a rögzítést, de meglátjuk még estig, megpróbálok beszerezni valami eszközt. Félre biztosan nem értettem semmit, úgy volt ahogy írtam, még húztam is sokáig a kérdéseimmel, de csak butaságokat állított.
16 óra után fog hívni, a szolgáltatást nem fogom kérni, de előbb eljátszom hogy nagyon érdekel, kiváncsi vagyok milyen adatokat kér majd tőlem és egyáltalán ha nem tudom megmondani akkor ő látja e. Egyébként egy irányítószámon kívül mást nem kérdezett tőlem.
Az a csak pár promóciós cég csak el tudja szépen adni az adataidat a csak harmadik (többedik) félnek, még akkor is, ha törvényileg nem tehetné. Minden elemében tipikus csaló svindler duma és jelenség ez az egész, feltételezve, hogy nem értettél félre semmit és valóban így és ezeket mondta. De még ha valami félrement is, egyenként is gyanús. A beltérit sem a rendszerben kell látni, hanem a konkrét típus képességeit tudni, satöbbi... Én is szeretnélek megkérni, hogy rögzítsd mostmár amit hallani fogsz, reméljük nem olvassa ezt itt. Ha ez velem történne, biztos hogy feljelentést tennék és/vagy fogyasztóvédőkhöz fordulnék adatokkal való visszaélés/kiadás miatt. Nem azért, mert annyira ráérnék vagy annyira balhézós típus volnék, de ez a bugyuta homályos svindlerduma mindenkor képes kinyitni a bicskát.
Ezt írtad: "Okostelefon vagy LED tv a legalkalmasabb a vételre" - okostelefonban nincs tuner, ez IPTV lesz. (Olyan, mint ez: http://iptvhungary.hu/)
"Wayteq HD-95cx beltéri ... is tökéletesen alkalmas a vételre" - ebben kételkedem, mert ez a beltéri nem tud IPTV-t, ha jól olvastam.
Nem hallottam még ilyen szolgáltatásukról, főleg hogy ha kérném max 5 nap múlva már nézhetném is. De ha lenne ahhoz jó lenne a 95cx box? Kérdezte volna a box sorszámát, de mondtam fejből nem tudom, azt mondta nem baj, úgy látja a rendszerbe hogy alkalmas a vételre. Mondtam hagyományos tévével rendelkezem és egy boxal, se okostelefon se táblagép, azt mondta nem is szükséges, otthon ő is azzal nézi és a gyerekei reggeltől estig azon nézik a mesecsatikat.
Majd holnap ha többet megtudok, akkor írok, hátha tanulságos lesz másoknak is
Nem azt mondta, hogy a Mindig TV fogja adni neked a Mindig TV kínálatát. Valószínűleg netes szolgáltatásról van szó. Rá fog beszélni, hogy válts rájuk a Mindig tv helyett.
Majd megírom ha valóban hív. Felhívtam a valódi üfsz-t, azt mondják náluk nincs ilyen akció és nem is lehetséges műszakilag több hd csati. Mivel aktív szerződésem van, nem is módosíthatnám másra. Az adataim meg csak néhány általuk szerződésben lévő promóciós cégnek adják ki. Mondjuk azt nem tudom az átverős fickó összesen mennyi adatot lát tőlem, de amiket mondott mind stimmelt. Holnap megmondom neki nem vagyok otthon és letesztelem tudja e a két kártyámnak is a számát, dekóderem típusát, esetleg elárulna e többet is magáról.
olyan misztikusnak hangzik.... megköszönjük, ha tájékoztatsz minket a fejleményekről, az még jobb, ha sikerül is rögzítened a hívást, nem szeretnénk megfosztani az úriembert (?) élete üzletétől..
*Ha valamire reagálsz, használd a "válasz" gombot!
*Mielőtt megsértődnél nézd meg az "előzmény"-t! (talán nem is neked szólt)
*Szerkesztéshez/törléshez használd a Skin#5-t
Konkrétan mindent úgy mondott ahogy leírtam. Azóta véletlenül mégegyszer felhívott ugyanezzel, de most jól leteszteltem műszakilag. Kérdéseimre elmondta hogy ahhoz hogy én valamit tőlük hd-ba nézhessek, neki csak aktíválni kell a rendszert ami max. 4-5 napot vesz igénybe és onnantól a hagyományos minőség átvált hd-ra. Nekem itthon semmin nem kell változtatnom, esetleg csatornát keressek újra le hogy minden ami eddig nem volt a kínálatba az megjelenhessen. Nevettem rajta és mondtam ez a gyakorlatba nem így működik, meg hogy sávszél kell meg hd forrás stb. de állította hogy a hd tartalmat ne keverjem a régivel, meg ez ugyanezen a rendszerükön megy mint az sd és meg tudják oldani hogy átmenjen. Nem írnám le az egész beszélgetést mert nevetséges volt. Rejtett számon telefonált, be is mutatkozott, tudta hogy 2 éve fizetem, van társkártyám is és sose volt elmaradásom. Többször is elmondta világosan hogy 2199 havidíjért a Mindigtv Extra teljes kínálatát megkapom, még az HBO + Filmbox csomagot meg minden kiegészítő csomagot amit külön kellene kérnem. Holnap este fog újra hívni. Csalásnak érzem a dolgot, de végig játszom, már jómagam is kiváncsi vagyok mi lehet benne a lehúzás viszont észnél leszek. Nem adok meg semmi adatot viszont az se világos az eddigieket honnan tudja.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Extra családi csomagom van. Pár perccel ezelőtt felhívtak egy rejtett számon, állítólag a Mindigtv Extra üfsz. és egy fickó keresett a nevemen. Felajánlotta hogy mivel 2 éve hűséges előfizetőjük vagyok és időben fizetek, mostantól havi 2199 ft-ért minden csatornát megkapok ami a kínálatukban van és ráadásul hd-ba. Mondta hogy amiért nem fizetek pl. HBO + világjáró csomag stb azt is mind megkapnám. Okostelefon vagy LED tv a legalkalmasabb a vételre, de mivel nekem hagyományos tv van + Wayteq HD-95cx beltéri, azt mondja az is tökéletesen alkalmas a vételre. Szerintetek ennek mennyi a valós tartalma? Én úgy tudtam nincs is ennyi hd csatornájuk, most meg állítja hogy ezek mind hd lesznek. Szerintetek ez átverés lenne?