DIGIKÁBEL (üzenet: 21454, Sat) |
|
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
14598. Elküldve: 2020-02-10 13:15:21, DIGIKÁBEL
|
[6876.] |
Észre sem vettem , mondjuk ezek valami folytán törlődtek a csat listámból
|
| [válaszok erre: #14599 #14602 #14603 #14608] |
[előzmény: (14597) pimpusek, 2020-02-07 18:13:01] |
|
|
|
 pimpusek

Tagság: 2008-11-29 00:34:28 Tagszám: #66102 Hozzászólások: 1213 |
14597. Elküldve: 2020-02-07 18:13:01, DIGIKÁBEL
|
[6877.] |
Napok óta gond van a közszolgálati HD csatornákkal. (Legalábbis nálam.) Az M1HD kivételével egyik HD csatin sincs DVB sub, és az M2HD kivételével teletext sincs. Így nem lehet az eredeti hanggal és felirattal nézni őket. Ja, az M2HD-ről még a Dolby Digital hang is elveszett...
|
| [válaszok erre: #14598 #14637] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 KBelS

Tagság: 2006-01-11 11:30:43 Tagszám: #25666 Hozzászólások: 438 |
14596. Elküldve: 2020-02-04 21:25:11, DIGIKÁBEL
|
[6878.] |
Igen lehet.
A modulátorban a beállított SymbolRate érték határozza meg az elfoglalt sávszélességet. Az általunk használt dvb-c modulátorban 3500-7200-ig lehet állítani, 6900-as értékkel 8 MHz-be éppen belefér, 3500 SR 4 MHZ, a 7200 SR olyan 8,3 Mhz helyet foglal el. Szóval lehet nagyobb, de csak egy picit.
C2 vasat még nem teszteltem.
|
| |
[előzmény: (14585) yechtech, 2020-02-04 09:25:29] |
|
Törzstag
|
|
 gomey

Tagság: 2009-06-07 12:13:38 Tagszám: #75148 Hozzászólások: 5031 |
14595. Elküldve: 2020-02-04 10:34:45, DIGIKÁBEL
|
[6879.] |
Én még nem láttam.
|
| |
[előzmény: (14594) yechtech, 2020-02-04 10:28:10] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 yechtech

Tagság: 2016-04-05 08:01:40 Tagszám: #132755 Hozzászólások: 195 |
14594. Elküldve: 2020-02-04 10:28:10, DIGIKÁBEL
|
[6880.] |
Egyáltalán kaphatóak DVB C2 rendszert is tartalmazó Tv-ék Magyarországon?
|
| [válaszok erre: #14595] |
[előzmény: (14587) Kardos Attila, 2020-02-04 09:47:32] |
|
Haladó
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15091 |
14593. Elküldve: 2020-02-04 10:21:20, DIGIKÁBEL
|
[6881.] |
Nekem is több szolgáltatóval van tapasztalatom (UPC Direct, Telekom, Digi, Telenor, Vodafone, Digi, UPC, Vidanet) és csak a UPC-vel van többszöri rossz tapasztalatom. Mégsem általánosítok emiatt.
|
| |
[előzmény: (14591) jeek, 2020-02-04 10:14:30] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Barczik L

Tagság: 2009-04-28 12:44:01 Tagszám: #73340 Hozzászólások: 10573 |
14592. Elküldve: 2020-02-04 10:16:12, DIGIKÁBEL
|
[6882.] |
UPC kábelen 5 hónapig voltam előre fizetve egy túlszámlázás miatt!
A DIGI úgy indított hogy kiszámlázta az amúgy ingyenes hálózaton belüli hívásokat is.
De van Tigáz, Elmü és más sztori is..........
Egy új topicot kellene nyitni a szolgáltatókkal vívott harcok számára!
Igencsak szórakoztató, keserédes de tanulságos történetek jöhetnének ott össze.
Némi segítség a "hogyan oldjam meg" kérdésre.
Ui.:
A DIGI elnézést kért és jóváírták. Ezt közzé is tettem itt!
A UPC késedelmi kamatot is számlázott ki amikor nem voltam hajlandó elsőre kifizetni a több mint 5 hónapnyi elrontott számlájukat.
Amiko Alien 2+ /Spark/ - Toroidal wave frontier D90- 1W>21E<45E 13LNB + 90-es a Digipower forgatón -Direktegy+DIGI kábel. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2020-02-04 10:21:53]
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 jeek

Tagság: 2006-04-11 13:50:02 Tagszám: #29515 Hozzászólások: 987 |
14591. Elküldve: 2020-02-04 10:14:30, DIGIKÁBEL
|
[6883.] |
Több szolgáltatóval is volt/van évekig tapasztalatom. DIGI, Vodafone, Telenor (Pannon GSM), MinDig TV Extra, Caracom (Miskolc - már megszűnt).
A legtöbb kellemetlenség és ügyfélszolgálati problémás ügyintézésem, panasz a DIGI-vel volt (főleg a legutóbbi 2 évben).
És a legdurvább, hogy a DIGI-nél soha nem ismerték el, hogy hibáztak, nem kértek elnézést. Anno a Vodafonenál egyszer rossz flottacsoportba állítottak be, emiatt kiszámláztak olyan hívásokért is díjat, amit nem kellett volna. Jóváírták a hibásan kiszámlázott percdíjat + a következő számlában egyszeri 2000 Ft jóváírást is a kellemetlenségek miatt.
|
| [válaszok erre: #14593] |
[előzmény: (14586) mlaszlo, 2020-02-04 09:46:15] |
|
Törzstag
|
|
 franjobp

Tagság: 2011-04-23 20:55:55 Tagszám: #93292 Hozzászólások: 5638 |
14590. Elküldve: 2020-02-04 10:00:56, DIGIKÁBEL
|
[6884.] |
Az első két alkalommal nagyon türelmes és udvarias voltam. Miután már harmadszor mentem be és vagy kétszer beszéltem közben a telefonos ügyfélszolgálattal, persze hogy megemlítettem nekik, hogy nem Romániában csücsülnek, csak hogy tisztában legyenek vele, hogy van más választásom is. A kislánynak egyből a központba kellett volna telefonálnia, nem pedig flegmán lerázni és megvárni, hogy én járjak telefonon utána a lehetőségeknek, elvégezve helyette a munkát, amiért a fizetését felveszi. Végül is ő az ügyfélszolgálatos, neki kellett volna megoldani a problémát, nem pedig szívatni az ügyfelet, hogy intézze saját magának, ha akarja.
Ha én csillagot kaptam tőlük, akkor ők fekete pontot tőlem.
Friss Direct One frekvencialista
http://directone.franjo.nhely.hu/Frekvencialista-20250903v2.pdf [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2020-02-04 10:09:07]
|
| |
[előzmény: (14589) egedi, 2020-02-04 09:57:07] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 egedi

Tagság: 2004-05-18 12:10:25 Tagszám: #10527 Hozzászólások: 4059 |
14589. Elküldve: 2020-02-04 09:57:07, DIGIKÁBEL
|
[6885.] |
Oké, de ott ül egy kislány 0% döntési jogkörrrel azt látja ami gépben ügyfélhez tartozó adatokból kiderül ha hiányzik valami megkéri az ügyfelet hogy hivatalos/30 napos irásos panaszt tegyen, erre az ügyfé elkezdi hogy mi van Romániába és hogy "jól elmegyek majd a konkurenciához".
Ezek után nem csoda kaptál egy csillagot.
|
| [válaszok erre: #14590] |
[előzmény: (14584) franjobp, 2020-02-04 08:37:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Zoli049

Tagság: 2009-03-23 04:09:44 Tagszám: #72118 Hozzászólások: 2134 |
14588. Elküldve: 2020-02-04 09:53:12, DIGIKÁBEL
|
[6886.] |
Tíz éve vagyok náluk, egyszer nem volt dolgom velük a kábeles üzletágban. A műholdasnál akadt félreértés, de az nem ma volt...
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Kardos Attila

Tagság: 2002-10-22 00:00:00 Tagszám: #375 Hozzászólások: 11831 |
14587. Elküldve: 2020-02-04 09:47:32, DIGIKÁBEL
|
[6887.] |
8 MHz a szabványos, ennyit tudnak.
A QAM-on lehet játszani, meg azon, hogy C vagy C2. (Ezt mondjuk nem tudom mikor hozzák majd be nálunk...)
-----------------------------------------
TV műsor: több, mint 170 csatorna műsora a musor.tv-n
|
| [válaszok erre: #14594] |
[előzmény: (14585) yechtech, 2020-02-04 09:25:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15091 |
14586. Elküldve: 2020-02-04 09:46:15, DIGIKÁBEL
|
[6888.] |
Mert a UPC ügyfélszolgálata olyan profi, mikor a 100 perces lebeszélhetőséget tartalmazó kiegészítő csomagnál 60 perc lett lebeszélve, amit külön ki is számláznak és be akarják mesélni, hogy az alapból ingyenes hálózaton belüli beszélgetésekkel biztosan elhasználta a 100 percet, ezért számlázták ki a 60 percet ...
De mondhatnám az egy-két hetes, vagy akár több hónapos hibaelhárítást is
|
| [válaszok erre: #14591] |
[előzmény: (14583) jeek, 2020-02-04 08:27:21] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 yechtech

Tagság: 2016-04-05 08:01:40 Tagszám: #132755 Hozzászólások: 195 |
14585. Elküldve: 2020-02-04 09:25:29, DIGIKÁBEL
|
[6889.] |
Lehet, hogy buta kérdés lesz a következő.
Egy digitális stream lehet nagyobb sávszélességű, mint a most használatos, szabványos 8 MHZ-es csatorna?
Pl 10 vagy 12 MHZ?
A TV-k be tudnák hangolni?
|
| [válaszok erre: #14587 #14596] |
|
|
Haladó
|
|
 franjobp

Tagság: 2011-04-23 20:55:55 Tagszám: #93292 Hozzászólások: 5638 |
14584. Elküldve: 2020-02-04 08:37:37, DIGIKÁBEL
|
[6890.] |
Na igen, a Digi ügyfélszolgálata elég amatőr, figyelmetlen, hozzá nem értő. Egy szóval borzalmasak. Nem lopták be magukat a szívembe, az egyszer biztos. Ez nem is ügyfélszolgálat, hanem ügyfélcseszegetés, amit művelnek.
Először azt mondták, hogy adjak be egy írásos panaszt, arra 30 napon belül levélben válaszolnak és ha jóváhagyják, akkor mehet az átkötés miatti szerződésmódosítás és újabb 30 nap múlva átkötik. Amikor felhívtam rá a figyelmüket, hogy ez nem Románia, hogy a magyar csatornák miatt a Digire lennék kényszerülve és Budapesten igen is van konkurencia, akik nem haboznak szerződést kötni, azonnal elintézték a korábbi tulaj tartozása miatti tiltást. De természetetsen az átkötésre a saját maguk által előírt 30 napot napra pontosan betartották. A kábeltévét azonnal le is mondtam, még az átkötés előtt, csak a netet, a vezetékes telefont és a mobilt tartottam meg, de úgy voltam vele, ha tovább szórakoznak, azt se fogom kérni.
Friss Direct One frekvencialista
http://directone.franjo.nhely.hu/Frekvencialista-20250903v2.pdf [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2020-02-04 08:50:01]
|
| [válaszok erre: #14589] |
[előzmény: (14583) jeek, 2020-02-04 08:27:21] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 jeek

Tagság: 2006-04-11 13:50:02 Tagszám: #29515 Hozzászólások: 987 |
14583. Elküldve: 2020-02-04 08:27:21, DIGIKÁBEL
|
[6891.] |
Ezt alapból kritikán alul kezeli a DIGI ügyfélszolgálata. Én is új lakásba költöztem október elején, az előző tulajnak DIGI volt behúzva a lakásba. Nyilván a birtokba adáskor felmondta az egész DIGI szolgáltatást az ingatlanra. Erre a DIGI az ő nevére, de már az én címemre kiküld november végén (1,5 hónappal a felmondás után) egy 7900 Ft-os végelszámoló csekket, számlát. Remek. Hívom az ügyfélszolgálatot. A nő csak hebeg habog, fogalma sincs mit lehetne tenni, hiába viszem be személyesen, ők nem tudják hova küldeni, mert nem egyeztettek új postacímet a volt ügyféllel (logikus, költözés miatt mondta fel). Persze közölte, hogy én mint új lakó sem tudnék DIGI szolgáltatást kötni az ingatlanba ha akarnék. Én mondtam neki, hogy örülök, hogy megszabadultam maguktól pont az ilyen amatőr számlázási, ügyfélszolgálati hülyeségeik miatt.
Aztán végül nagy nehezen felvettem a kapcsolatot a volt tulajjal, eljuttattam neki a csekket, a DIGI-től meg 6 év után végre végső búcsút vettünk. Hab a tortán, hogy én is költözés miatt mondtam fel személyesen a DIGI szolgáltatásomat (1200 Ft tartozásom volt felmondáskor). Ha nem kérdek rá, nem mondom az ügyintézőnek, hogy én azt befizetném ott rögtön helyben, akkor simán kiküldik az 1200 Ft-os csekket a régi címre 1-2 hónap múlva, ahol kitudja már ki lakik.
|
| [válaszok erre: #14584 #14586] |
[előzmény: (14574) franjobp, 2020-02-03 12:27:01] |
|
Törzstag
|
|
 vekker

Tagság: 2013-02-03 11:11:48 Tagszám: #126255 Hozzászólások: 428 |
14582. Elküldve: 2020-02-04 07:18:48, DIGIKÁBEL
|
[6892.] |
Szerintem kénytelenek emelgetni az árat; rengeteget elvisz szerintem a mobil fejlesztés meg az Invititeles területek átépítése stb....
|
| |
[előzmény: (14579) mlaszlo, 2020-02-04 06:00:07] |
|
Törzstag
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15091 |
14581. Elküldve: 2020-02-04 06:19:19, DIGIKÁBEL
|
[6893.] |
Alapból nem wifi-s eszközt biztosítanak a szolgáltatáshoz, ha ilyet kap valaki, az úgymond szerencse is, hogy éppen olyan volt raktáron. Gondolom emiatt nem vesznek fel rá hibajegyet, mert nem a szolgáltatás része.
A tv esetében valóban akkor számítasz digitális előfizetőnek, ha legalább egy eszközt bérelsz tőlük. Mindenesetre én azt tapasztaltam, hogy ha a digitálisnál probléma van, akkor az már az analógon is minőségi problémát jelent.
|
| |
[előzmény: (14580) Barczik L, 2020-02-04 06:02:02] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Barczik L

Tagság: 2009-04-28 12:44:01 Tagszám: #73340 Hozzászólások: 10573 |
14580. Elküldve: 2020-02-04 06:02:02, DIGIKÁBEL
|
[6894.] |
Velem szemben is segítőkészek voltak. Új kiépítésű terület lévén akadtak hibák az elején így megismerhettem a rendszerüket.
De volt 2 dolog amit nehezen értek meg.
Ez első ami részben érthető hogy ha a router wifi része tönkre megy vagy használhatatlan azt nem veszik fel hibára!
A másik hogyha saját eszközt használsz a digitális Tv-k vételére akkor semmilyen hibabejelentést nem fogadnak el rá!
Ezzel szemben az analóg csatornákra igen.
Mindezek ellenére másnap már rendes adást láttam a digitálison is.
Amiko Alien 2+ /Spark/ - Toroidal wave frontier D90- 1W>21E<45E 13LNB + 90-es a Digipower forgatón -Direktegy+DIGI kábel.
|
| [válaszok erre: #14581] |
[előzmény: (14577) mlaszlo, 2020-02-04 05:33:03] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15091 |
14579. Elküldve: 2020-02-04 06:00:07, DIGIKÁBEL
|
[6895.] |
Nem olyan kedvező az új akció, mint a korábbi, de még így is kedvezőbb, mint pl. a UPC hasonló tartalmú csomagja (és most ne a pult alatti ajánlataikat nézzük, hanem a mindenki számára elérhetőt).
|
| [válaszok erre: #14582 #14582] |
[előzmény: (14568) jeek, 2020-02-03 10:36:55] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15091 |
14578. Elküldve: 2020-02-04 05:57:03, DIGIKÁBEL
|
[6896.] |
"a "nép egyszerű gyermekei" bekerültek a rendszerbe az egyéni kommunikációs stílusukkal."
Ez nem ezen múlik, a kommunikációs stílus egyén függő és nem a végzettségen múlik. Lehet valakinek több diplomája is, akkor is lehet olyan stílusa, ami miatt legszívesebben elküldené valahova az ember.
|
| |
[előzmény: (14575) egedi, 2020-02-03 13:50:08] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15091 |
14577. Elküldve: 2020-02-04 05:33:03, DIGIKÁBEL
|
[6897.] |
"Igen, a Digi tesz is érte. Kritikán aluli az ügyfélszolgálatuk és a telefonos menürendszerük is."
2015 óta vagyunk előfizetőjük, eddig bármikor fordultam a telefonos vagy a személyes ügyfélszolgálathoz, teljesen normális volt a hozzáállásuk. Semmivel sem rosszabb, mint a UPC-é, a Telekom-é vagy bármely más szolgáltatóé. Mindenhol ki lehet fogni olyan ügyintézőt, aki nincs a helyzet magaslatán, ez nem csak a Digire igaz.
|
| [válaszok erre: #14580] |
[előzmény: (14574) franjobp, 2020-02-03 12:27:01] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 KWP

Tagság: 2002-09-25 00:00:00 Tagszám: #309 Hozzászólások: 7187 |
14576. Elküldve: 2020-02-03 20:50:06, DIGIKÁBEL
|
[6898.] |
Teljesen igazuk van.
Senkinek nincs joga obszcén, fenyegető, gyalázatos hangnemet megütni egy másik, a munkáját végző emberrel szemben, úgy meg különösen nem, ha az illető nem is a probléma személyes felelőse.
Ahogy ezen a fórumon sem tűrjük meg (legtöbb esetben) az egymást gyalázó, fenyegető, alpári hozzászólásokat, ugyanígy egy munkavállaló sem köteles ezt eltűrni sem a főnökétől, sem pedig vadidegen ügyfelektől.
Én még a telemarketingest is úgy szoktam elküldeni a picsába, hogy lehetőleg az általa képviselt céget szidjam, ne az ügyintéző hölgyet sértegessem a telefon másik végén, aki szerencsétlen csak a munkáját végzi. Mitől lesz nekem jobb attól, ha olyan geciláda leszek, hogy a telefon lerakása után bőg az ügyintéző?
Teljesen helyes, hogy a Digi ezt nem tolerálja. Másoknak sem kéne.
|
| [válaszok erre: #14600] |
[előzmény: (14567) attila.scourgeofgod, 2020-02-03 10:18:39] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 egedi

Tagság: 2004-05-18 12:10:25 Tagszám: #10527 Hozzászólások: 4059 |
14575. Elküldve: 2020-02-03 13:50:08, DIGIKÁBEL
|
[6899.] |
A probléma onna ered ahogy ez a korabeli cikk is írja:
https://index.hu/kultur/media/digi4006/
a Digi negyedáron kezdett szolgáltatni , boldog-boldogtalan vette a "nép egyszerű gyermekei" bekerültek a rendszerbe az egyéni kommunikációs stílusukkal. A Digi nem rugdosta ki őket ha befizették a csekket volt adás ha nem kikapcsolták. Szóval a keménymag maradt.
|
| [válaszok erre: #14578] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 franjobp

Tagság: 2011-04-23 20:55:55 Tagszám: #93292 Hozzászólások: 5638 |
14574. Elküldve: 2020-02-03 12:27:01, DIGIKÁBEL
|
[6900.] |
Igen, a Digi tesz is érte. Kritikán aluli az ügyfélszolgálatuk és a telefonos menürendszerük is. Nehezemre esett nyugodtnak maradni, mikor már sokadjára kellett bemennem és telefonálnom nekik. Úgy viselkedtek végig, mintha szívességet tennének nekem azzal, hogy áttelepítik a szolgáltatást és az ügyfelük maradhatok.
Albérletből saját lakásba költözem. Szórakozott velem a Digi elég sokat, mire áthelyezte a 7 éve fennálló előfizetésem az új címemre. Egy fillér tartozás sem volt soha, viszont a lakás előző tulaja állítólag tartozott nekik. (Mondtam is, hogy ehhez nekem semmi közöm, csak nem képzelik, hogy behajtom helyettük???) Legalább négyszer kellett bemennem ügyfélszolgálatra és hatszor telefonálni, mire törölték az előző tulaj tartozása miatti tiltást, aláírtuk a módosított szerződést és adtak időpontot a bekötésre. Időpontot is csak azután adtak, miután közöltem velük, hogy ha egy héten belül nem jönnek (ekkor már túl voltak az általuk vállalt 30 napon), megyek más szolgáltatóhoz.
Friss Direct One frekvencialista
http://directone.franjo.nhely.hu/Frekvencialista-20250903v2.pdf [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2020-02-03 12:38:03]
|
| [válaszok erre: #14577 #14583] |
[előzmény: (14571) vekker, 2020-02-03 11:27:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
DIGIKÁBEL (üzenet: 21454, Sat) |
|
|
SAT.HU Antenna Szakáruház
|