Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9484184/0 Témák: 19310 Tagok: 113262 Legújabb tag: hrgfn Online: (71/18
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 859 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

DIGIKÁBEL

(üzenet: 21454, Sat)
 

Leíratkozott felhasználó
14598. Elküldve: 2020-02-10 13:15:21,

DIGIKÁBEL

[6876.]

Észre sem vettem , mondjuk ezek valami folytán törlődtek a csat listámból icon53.gif
[válaszok erre: #14599 #14602 #14603 #14608] [előzmény: (14597) pimpusek, 2020-02-07 18:13:01]
Üzenet szerkesztése   Üzenet törlése   


pimpusek



Tagság: 2008-11-29 00:34:28
Tagszám: #66102
Hozzászólások: 1213
14597. Elküldve: 2020-02-07 18:13:01,

DIGIKÁBEL

[6877.]

Napok óta gond van a közszolgálati HD csatornákkal. (Legalábbis nálam.) Az M1HD kivételével egyik HD csatin sincs DVB sub, és az M2HD kivételével teletext sincs. Így nem lehet az eredeti hanggal és felirattal nézni őket. Ja, az M2HD-ről még a Dolby Digital hang is elveszett...
[válaszok erre: #14598 #14637]
Kiváló dolgozó
pimpusek adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KBelS



Tagság: 2006-01-11 11:30:43
Tagszám: #25666
Hozzászólások: 438
14596. Elküldve: 2020-02-04 21:25:11,

DIGIKÁBEL

[6878.]

Igen lehet.
A modulátorban a beállított SymbolRate érték határozza meg az elfoglalt sávszélességet. Az általunk használt dvb-c modulátorban 3500-7200-ig lehet állítani, 6900-as értékkel 8 MHz-be éppen belefér, 3500 SR 4 MHZ, a 7200 SR olyan 8,3 Mhz helyet foglal el. Szóval lehet nagyobb, de csak egy picit.
C2 vasat még nem teszteltem.
[előzmény: (14585) yechtech, 2020-02-04 09:25:29]
Törzstag
KBelS adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


gomey



Tagság: 2009-06-07 12:13:38
Tagszám: #75148
Hozzászólások: 5031
14595. Elküldve: 2020-02-04 10:34:45,

DIGIKÁBEL

[6879.]

Én még nem láttam.
[előzmény: (14594) yechtech, 2020-02-04 10:28:10]
Kiváló dolgozó
gomey adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


yechtech



Tagság: 2016-04-05 08:01:40
Tagszám: #132755
Hozzászólások: 195
14594. Elküldve: 2020-02-04 10:28:10,

DIGIKÁBEL

[6880.]

Egyáltalán kaphatóak DVB C2 rendszert is tartalmazó Tv-ék Magyarországon?

icon52.gif
[válaszok erre: #14595] [előzmény: (14587) Kardos Attila, 2020-02-04 09:47:32]
Haladó
yechtech adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mlaszlo



Tagság: 2006-01-04 12:35:45
Tagszám: #25351
Hozzászólások: 15091
14593. Elküldve: 2020-02-04 10:21:20,

DIGIKÁBEL

[6881.]

Nekem is több szolgáltatóval van tapasztalatom (UPC Direct, Telekom, Digi, Telenor, Vodafone, Digi, UPC, Vidanet) és csak a UPC-vel van többszöri rossz tapasztalatom. Mégsem általánosítok emiatt.
[előzmény: (14591) jeek, 2020-02-04 10:14:30]
Kiváló dolgozó
mlaszlo adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Barczik L



Tagság: 2009-04-28 12:44:01
Tagszám: #73340
Hozzászólások: 10573
14592. Elküldve: 2020-02-04 10:16:12,

DIGIKÁBEL

[6882.]

UPC kábelen 5 hónapig voltam előre fizetve egy túlszámlázás miatt!
A DIGI úgy indított hogy kiszámlázta az amúgy ingyenes hálózaton belüli hívásokat is.
De van Tigáz, Elmü és más sztori is..........
Egy új topicot kellene nyitni a szolgáltatókkal vívott harcok számára!
Igencsak szórakoztató, keserédes de tanulságos történetek jöhetnének ott össze.
Némi segítség a "hogyan oldjam meg" kérdésre.

Ui.:
A DIGI elnézést kért és jóváírták. Ezt közzé is tettem itt!
A UPC késedelmi kamatot is számlázott ki amikor nem voltam hajlandó elsőre kifizetni a több mint 5 hónapnyi elrontott számlájukat. icon21.gif

Amiko Alien 2+ /Spark/ - Toroidal wave frontier D90- 1W>21E<45E 13LNB + 90-es a Digipower forgatón -Direktegy+DIGI kábel.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2020-02-04 10:21:53]
Kiváló dolgozó
Barczik L adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


jeek



Tagság: 2006-04-11 13:50:02
Tagszám: #29515
Hozzászólások: 987
14591. Elküldve: 2020-02-04 10:14:30,

DIGIKÁBEL

[6883.]

Több szolgáltatóval is volt/van évekig tapasztalatom. DIGI, Vodafone, Telenor (Pannon GSM), MinDig TV Extra, Caracom (Miskolc - már megszűnt).
A legtöbb kellemetlenség és ügyfélszolgálati problémás ügyintézésem, panasz a DIGI-vel volt (főleg a legutóbbi 2 évben).
És a legdurvább, hogy a DIGI-nél soha nem ismerték el, hogy hibáztak, nem kértek elnézést. Anno a Vodafonenál egyszer rossz flottacsoportba állítottak be, emiatt kiszámláztak olyan hívásokért is díjat, amit nem kellett volna. Jóváírták a hibásan kiszámlázott percdíjat + a következő számlában egyszeri 2000 Ft jóváírást is a kellemetlenségek miatt.
[válaszok erre: #14593] [előzmény: (14586) mlaszlo, 2020-02-04 09:46:15]
Törzstag
jeek adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


franjobp



Tagság: 2011-04-23 20:55:55
Tagszám: #93292
Hozzászólások: 5638
14590. Elküldve: 2020-02-04 10:00:56,

DIGIKÁBEL

[6884.]

Az első két alkalommal nagyon türelmes és udvarias voltam. Miután már harmadszor mentem be és vagy kétszer beszéltem közben a telefonos ügyfélszolgálattal, persze hogy megemlítettem nekik, hogy nem Romániában csücsülnek, csak hogy tisztában legyenek vele, hogy van más választásom is. A kislánynak egyből a központba kellett volna telefonálnia, nem pedig flegmán lerázni és megvárni, hogy én járjak telefonon utána a lehetőségeknek, elvégezve helyette a munkát, amiért a fizetését felveszi. Végül is ő az ügyfélszolgálatos, neki kellett volna megoldani a problémát, nem pedig szívatni az ügyfelet, hogy intézze saját magának, ha akarja.
Ha én csillagot kaptam tőlük, akkor ők fekete pontot tőlem.

Friss Direct One frekvencialista
http://directone.franjo.nhely.hu/Frekvencialista-20250903v2.pdf
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2020-02-04 10:09:07]
[előzmény: (14589) egedi, 2020-02-04 09:57:07]
Kiváló dolgozó
franjobp adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


egedi



Tagság: 2004-05-18 12:10:25
Tagszám: #10527
Hozzászólások: 4059
14589. Elküldve: 2020-02-04 09:57:07,

DIGIKÁBEL

[6885.]

Oké, de ott ül egy kislány 0% döntési jogkörrrel azt látja ami gépben ügyfélhez tartozó adatokból kiderül ha hiányzik valami megkéri az ügyfelet hogy hivatalos/30 napos irásos panaszt tegyen, erre az ügyfé elkezdi hogy mi van Romániába és hogy "jól elmegyek majd a konkurenciához".
Ezek után nem csoda kaptál egy csillagot.
[válaszok erre: #14590] [előzmény: (14584) franjobp, 2020-02-04 08:37:37]
Kiváló dolgozó
egedi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Zoli049



Tagság: 2009-03-23 04:09:44
Tagszám: #72118
Hozzászólások: 2134
14588. Elküldve: 2020-02-04 09:53:12,

DIGIKÁBEL

[6886.]

Tíz éve vagyok náluk, egyszer nem volt dolgom velük a kábeles üzletágban. A műholdasnál akadt félreértés, de az nem ma volt...
Kiváló dolgozó
Zoli049 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kardos Attila



Tagság: 2002-10-22 00:00:00
Tagszám: #375
Hozzászólások: 11831
14587. Elküldve: 2020-02-04 09:47:32,

DIGIKÁBEL

[6887.]

8 MHz a szabványos, ennyit tudnak.
A QAM-on lehet játszani, meg azon, hogy C vagy C2. (Ezt mondjuk nem tudom mikor hozzák majd be nálunk...)

-----------------------------------------
TV műsor: több, mint 170 csatorna műsora a musor.tv-n
[válaszok erre: #14594] [előzmény: (14585) yechtech, 2020-02-04 09:25:29]
Kiváló dolgozó
Kardos Attila adatlapja Privát üzenet küldése WWW oldal Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mlaszlo



Tagság: 2006-01-04 12:35:45
Tagszám: #25351
Hozzászólások: 15091
14586. Elküldve: 2020-02-04 09:46:15,

DIGIKÁBEL

[6888.]

Mert a UPC ügyfélszolgálata olyan profi, mikor a 100 perces lebeszélhetőséget tartalmazó kiegészítő csomagnál 60 perc lett lebeszélve, amit külön ki is számláznak és be akarják mesélni, hogy az alapból ingyenes hálózaton belüli beszélgetésekkel biztosan elhasználta a 100 percet, ezért számlázták ki a 60 percet ...
De mondhatnám az egy-két hetes, vagy akár több hónapos hibaelhárítást is
[válaszok erre: #14591] [előzmény: (14583) jeek, 2020-02-04 08:27:21]
Kiváló dolgozó
mlaszlo adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


yechtech



Tagság: 2016-04-05 08:01:40
Tagszám: #132755
Hozzászólások: 195
14585. Elküldve: 2020-02-04 09:25:29,

DIGIKÁBEL

[6889.]

Lehet, hogy buta kérdés lesz a következő.

Egy digitális stream lehet nagyobb sávszélességű, mint a most használatos, szabványos 8 MHZ-es csatorna?

Pl 10 vagy 12 MHZ?

A TV-k be tudnák hangolni?

icon62.gif
[válaszok erre: #14587 #14596]
Haladó
yechtech adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


franjobp



Tagság: 2011-04-23 20:55:55
Tagszám: #93292
Hozzászólások: 5638
14584. Elküldve: 2020-02-04 08:37:37,

DIGIKÁBEL

[6890.]

Na igen, a Digi ügyfélszolgálata elég amatőr, figyelmetlen, hozzá nem értő. Egy szóval borzalmasak. Nem lopták be magukat a szívembe, az egyszer biztos. Ez nem is ügyfélszolgálat, hanem ügyfélcseszegetés, amit művelnek.
Először azt mondták, hogy adjak be egy írásos panaszt, arra 30 napon belül levélben válaszolnak és ha jóváhagyják, akkor mehet az átkötés miatti szerződésmódosítás és újabb 30 nap múlva átkötik. Amikor felhívtam rá a figyelmüket, hogy ez nem Románia, hogy a magyar csatornák miatt a Digire lennék kényszerülve és Budapesten igen is van konkurencia, akik nem haboznak szerződést kötni, azonnal elintézték a korábbi tulaj tartozása miatti tiltást. De természetetsen az átkötésre a saját maguk által előírt 30 napot napra pontosan betartották. A kábeltévét azonnal le is mondtam, még az átkötés előtt, csak a netet, a vezetékes telefont és a mobilt tartottam meg, de úgy voltam vele, ha tovább szórakoznak, azt se fogom kérni.

Friss Direct One frekvencialista
http://directone.franjo.nhely.hu/Frekvencialista-20250903v2.pdf
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2020-02-04 08:50:01]
[válaszok erre: #14589] [előzmény: (14583) jeek, 2020-02-04 08:27:21]
Kiváló dolgozó
franjobp adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


jeek



Tagság: 2006-04-11 13:50:02
Tagszám: #29515
Hozzászólások: 987
14583. Elküldve: 2020-02-04 08:27:21,

DIGIKÁBEL

[6891.]

Ezt alapból kritikán alul kezeli a DIGI ügyfélszolgálata. Én is új lakásba költöztem október elején, az előző tulajnak DIGI volt behúzva a lakásba. Nyilván a birtokba adáskor felmondta az egész DIGI szolgáltatást az ingatlanra. Erre a DIGI az ő nevére, de már az én címemre kiküld november végén (1,5 hónappal a felmondás után) egy 7900 Ft-os végelszámoló csekket, számlát. Remek. Hívom az ügyfélszolgálatot. A nő csak hebeg habog, fogalma sincs mit lehetne tenni, hiába viszem be személyesen, ők nem tudják hova küldeni, mert nem egyeztettek új postacímet a volt ügyféllel (logikus, költözés miatt mondta fel). Persze közölte, hogy én mint új lakó sem tudnék DIGI szolgáltatást kötni az ingatlanba ha akarnék. Én mondtam neki, hogy örülök, hogy megszabadultam maguktól pont az ilyen amatőr számlázási, ügyfélszolgálati hülyeségeik miatt.
Aztán végül nagy nehezen felvettem a kapcsolatot a volt tulajjal, eljuttattam neki a csekket, a DIGI-től meg 6 év után végre végső búcsút vettünk. Hab a tortán, hogy én is költözés miatt mondtam fel személyesen a DIGI szolgáltatásomat (1200 Ft tartozásom volt felmondáskor). Ha nem kérdek rá, nem mondom az ügyintézőnek, hogy én azt befizetném ott rögtön helyben, akkor simán kiküldik az 1200 Ft-os csekket a régi címre 1-2 hónap múlva, ahol kitudja már ki lakik. icon29.gif
[válaszok erre: #14584 #14586] [előzmény: (14574) franjobp, 2020-02-03 12:27:01]
Törzstag
jeek adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


vekker



Tagság: 2013-02-03 11:11:48
Tagszám: #126255
Hozzászólások: 428
14582. Elküldve: 2020-02-04 07:18:48,

DIGIKÁBEL

[6892.]

Szerintem kénytelenek emelgetni az árat; rengeteget elvisz szerintem a mobil fejlesztés meg az Invititeles területek átépítése stb....
[előzmény: (14579) mlaszlo, 2020-02-04 06:00:07]
Törzstag
vekker adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mlaszlo



Tagság: 2006-01-04 12:35:45
Tagszám: #25351
Hozzászólások: 15091
14581. Elküldve: 2020-02-04 06:19:19,

DIGIKÁBEL

[6893.]

Alapból nem wifi-s eszközt biztosítanak a szolgáltatáshoz, ha ilyet kap valaki, az úgymond szerencse is, hogy éppen olyan volt raktáron. Gondolom emiatt nem vesznek fel rá hibajegyet, mert nem a szolgáltatás része.
A tv esetében valóban akkor számítasz digitális előfizetőnek, ha legalább egy eszközt bérelsz tőlük. Mindenesetre én azt tapasztaltam, hogy ha a digitálisnál probléma van, akkor az már az analógon is minőségi problémát jelent.
[előzmény: (14580) Barczik L, 2020-02-04 06:02:02]
Kiváló dolgozó
mlaszlo adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Barczik L



Tagság: 2009-04-28 12:44:01
Tagszám: #73340
Hozzászólások: 10573
14580. Elküldve: 2020-02-04 06:02:02,

DIGIKÁBEL

[6894.]

Velem szemben is segítőkészek voltak. Új kiépítésű terület lévén akadtak hibák az elején így megismerhettem a rendszerüket.
De volt 2 dolog amit nehezen értek meg.
Ez első ami részben érthető hogy ha a router wifi része tönkre megy vagy használhatatlan azt nem veszik fel hibára!
A másik hogyha saját eszközt használsz a digitális Tv-k vételére akkor semmilyen hibabejelentést nem fogadnak el rá!
Ezzel szemben az analóg csatornákra igen.
Mindezek ellenére másnap már rendes adást láttam a digitálison is.

Amiko Alien 2+ /Spark/ - Toroidal wave frontier D90- 1W>21E<45E 13LNB + 90-es a Digipower forgatón -Direktegy+DIGI kábel.
[válaszok erre: #14581] [előzmény: (14577) mlaszlo, 2020-02-04 05:33:03]
Kiváló dolgozó
Barczik L adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mlaszlo



Tagság: 2006-01-04 12:35:45
Tagszám: #25351
Hozzászólások: 15091
14579. Elküldve: 2020-02-04 06:00:07,

DIGIKÁBEL

[6895.]

Nem olyan kedvező az új akció, mint a korábbi, de még így is kedvezőbb, mint pl. a UPC hasonló tartalmú csomagja (és most ne a pult alatti ajánlataikat nézzük, hanem a mindenki számára elérhetőt).
[válaszok erre: #14582 #14582] [előzmény: (14568) jeek, 2020-02-03 10:36:55]
Kiváló dolgozó
mlaszlo adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mlaszlo



Tagság: 2006-01-04 12:35:45
Tagszám: #25351
Hozzászólások: 15091
14578. Elküldve: 2020-02-04 05:57:03,

DIGIKÁBEL

[6896.]

"a "nép egyszerű gyermekei" bekerültek a rendszerbe az egyéni kommunikációs stílusukkal."

Ez nem ezen múlik, a kommunikációs stílus egyén függő és nem a végzettségen múlik. Lehet valakinek több diplomája is, akkor is lehet olyan stílusa, ami miatt legszívesebben elküldené valahova az ember.
[előzmény: (14575) egedi, 2020-02-03 13:50:08]
Kiváló dolgozó
mlaszlo adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mlaszlo



Tagság: 2006-01-04 12:35:45
Tagszám: #25351
Hozzászólások: 15091
14577. Elküldve: 2020-02-04 05:33:03,

DIGIKÁBEL

[6897.]

"Igen, a Digi tesz is érte. Kritikán aluli az ügyfélszolgálatuk és a telefonos menürendszerük is."

2015 óta vagyunk előfizetőjük, eddig bármikor fordultam a telefonos vagy a személyes ügyfélszolgálathoz, teljesen normális volt a hozzáállásuk. Semmivel sem rosszabb, mint a UPC-é, a Telekom-é vagy bármely más szolgáltatóé. Mindenhol ki lehet fogni olyan ügyintézőt, aki nincs a helyzet magaslatán, ez nem csak a Digire igaz.
[válaszok erre: #14580] [előzmény: (14574) franjobp, 2020-02-03 12:27:01]
Kiváló dolgozó
mlaszlo adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KWP



Tagság: 2002-09-25 00:00:00
Tagszám: #309
Hozzászólások: 7187
14576. Elküldve: 2020-02-03 20:50:06,

DIGIKÁBEL

[6898.]

Teljesen igazuk van.
Senkinek nincs joga obszcén, fenyegető, gyalázatos hangnemet megütni egy másik, a munkáját végző emberrel szemben, úgy meg különösen nem, ha az illető nem is a probléma személyes felelőse.

Ahogy ezen a fórumon sem tűrjük meg (legtöbb esetben) az egymást gyalázó, fenyegető, alpári hozzászólásokat, ugyanígy egy munkavállaló sem köteles ezt eltűrni sem a főnökétől, sem pedig vadidegen ügyfelektől.

Én még a telemarketingest is úgy szoktam elküldeni a picsába, hogy lehetőleg az általa képviselt céget szidjam, ne az ügyintéző hölgyet sértegessem a telefon másik végén, aki szerencsétlen csak a munkáját végzi. Mitől lesz nekem jobb attól, ha olyan geciláda leszek, hogy a telefon lerakása után bőg az ügyintéző?

Teljesen helyes, hogy a Digi ezt nem tolerálja. Másoknak sem kéne.
[válaszok erre: #14600] [előzmény: (14567) attila.scourgeofgod, 2020-02-03 10:18:39]
Kiváló dolgozó
KWP adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


egedi



Tagság: 2004-05-18 12:10:25
Tagszám: #10527
Hozzászólások: 4059
14575. Elküldve: 2020-02-03 13:50:08,

DIGIKÁBEL

[6899.]

A probléma onna ered ahogy ez a korabeli cikk is írja:
https://index.hu/kultur/media/digi4006/
a Digi negyedáron kezdett szolgáltatni , boldog-boldogtalan vette a "nép egyszerű gyermekei" bekerültek a rendszerbe az egyéni kommunikációs stílusukkal. A Digi nem rugdosta ki őket ha befizették a csekket volt adás ha nem kikapcsolták. Szóval a keménymag maradt.
[válaszok erre: #14578]
Kiváló dolgozó
egedi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


franjobp



Tagság: 2011-04-23 20:55:55
Tagszám: #93292
Hozzászólások: 5638
14574. Elküldve: 2020-02-03 12:27:01,

DIGIKÁBEL

[6900.]

Igen, a Digi tesz is érte. Kritikán aluli az ügyfélszolgálatuk és a telefonos menürendszerük is. Nehezemre esett nyugodtnak maradni, mikor már sokadjára kellett bemennem és telefonálnom nekik. Úgy viselkedtek végig, mintha szívességet tennének nekem azzal, hogy áttelepítik a szolgáltatást és az ügyfelük maradhatok.

Albérletből saját lakásba költözem. Szórakozott velem a Digi elég sokat, mire áthelyezte a 7 éve fennálló előfizetésem az új címemre. Egy fillér tartozás sem volt soha, viszont a lakás előző tulaja állítólag tartozott nekik. (Mondtam is, hogy ehhez nekem semmi közöm, csak nem képzelik, hogy behajtom helyettük???) Legalább négyszer kellett bemennem ügyfélszolgálatra és hatszor telefonálni, mire törölték az előző tulaj tartozása miatti tiltást, aláírtuk a módosított szerződést és adtak időpontot a bekötésre. Időpontot is csak azután adtak, miután közöltem velük, hogy ha egy héten belül nem jönnek (ekkor már túl voltak az általuk vállalt 30 napon), megyek más szolgáltatóhoz.

Friss Direct One frekvencialista
http://directone.franjo.nhely.hu/Frekvencialista-20250903v2.pdf
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2020-02-03 12:38:03]
[válaszok erre: #14577 #14583] [előzmény: (14571) vekker, 2020-02-03 11:27:04]
Kiváló dolgozó
franjobp adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

DIGIKÁBEL

(üzenet: 21454, Sat)
 
    / 859 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

SAT.HU Antenna Szakáruház

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.012163877487183 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail